دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی خبر داد؛

تامین بیش از ۵۵ هزار جلد کتاب برای کتابخانه مرکزی اراک

گودرزی زاده

علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از تامین بیش از ۵۵ هزار جلد کتاب برای کتابخانه مرکزی اراک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در جمع خبرنگاران از تأمین کتاب برای کتابخانه مرکزی اراک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۵۵۵۶۱ جلد کتاب برای کتابخانه مرکزی شهر اراک تامین شده است.

گودرزی زاده افزود: کتابخانه مرکزی استان به عنوان بزرگ ترین کتابخانه مرکزی کشور در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و با توجه به اینکه مخزن و بخش‌های مختلف کتابخانه از وسعت بالایی برخوردار است، تجهیز آن با منابع مختلف در دستور کار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا، با خیرین و ارگان‌های مختلف از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین منابع ارتباط برقرار شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته با خانه کتاب و ادبیات ایران، تعداد ۳۸ هزار جلد کتاب از تازه‌های بازار نشر در موضوعات مختلف دینی، مدیریت، پزشکی، اقتصاد و... به ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به صورت اهدایی دریافت شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: تاکنون ۶ هزار جلد کتاب از سوی آقای مطیعی، خیر نیک‌اندیش استان، ۵۱۰ جلد خرید کتاب از منابع استانی و ۱۱ هزار جلد کتاب نیز از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه مرکزی اراک اختصاص یافته که توسط کتابداران شهرستان اراک در حال آماده‌سازی است و پس از بهره‌برداری از پروژه در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 7 =